*---*

Vilken dum dag :( började kl 10, så det var ju bra. Religion, sen lunch och efter det ensemble.
Ensemblen var inte så rolig, för vi kör misery business med Paramore, och den är svåååår. blä och eftersom att jag åker till Indien om 5 dagar och blir borta två veckor så betyder det att jag kommer missa de sista tre repen innan turnén XS inte bra! ush ush! men Indien ska bli kul :D hihi.... *-*
iaf, efter ensemblen stack jag hem och åt lite fil, sen cyka jag till Thomas och hade sånglektion.. Han sa något väldigt snällt till mig idag..
- Vet du! Du skulle kunna bli en riktigt stor operasångerska!
hahahaha, jag blev så glad. I vilket fall som helst, efter sången cykla jag vidare till tandläkaren och fick min bettskena, som jag ska sova med nu i 3-4 månader, Ääääntliiiigen säger jag bara. detta dumma gnislandet i mina tänder har gjort mig galen, inte för att jag själv märker att jag gör det, men jag har haft en sån frukltansvärd huvudverk nu i 3 månader.. blääää.... och sen efter det, vardet skolan som gällde i två timmar.. Resurstid denna gång. vi skulle öva på våra låtar till Muko-musikalen till jul ^^ så jag slutade kl 17.oo XS inte kul. när jag kom hem, följde jag med pappa till elgiganten, där han skulle köpa en liten kamera som skulle vara lätt att ta med sig ner till Indien. och därefter åkte vi och handlade lite mat. nu är jag finally hemma i mitt kära rum.. så resten av kvällen återstår att användas till plugg. inte mycket att göra åt den saken.
Ha det fint hejsvej.

 

I watched his wildest dream come true,
not one of them involving you.
I watch my wildest dream come true,
not one of them involving....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0