Det är natt nu

Hej! klockan är 00.55 och jag är uppe fortfarande. sov lite innan.. men när jag vakna kunde jag inte somna om. Har knappt varit hemma sen i torsdags. Sov hos syster i Ängelholm tors-fre.... För jag skulle haft sång hos Charlotte på morgonen, men när klockan är 07.20 så ringer hon och säger att vi får boka en annan sångtid, hon hade nästan ingen röst kvar överhuvudtaget. :s stackare. tänk att vara operasångerska och tappa rösten :O kan inte vara speciellt kul. Men i alla fall, jag och Veronica tog tåget till helsingborg och sen stack jag till skolan. Det var lite sådär halvjobbigt mellan mig och baby, så på eftermiddagen gick jag hem till honom.... så gulligt, jag blev instläppt av hans bror och han sa åt mig att vänta på Chakis rum för han duschade.... Så när han hade duschat klart och kom in på rummet så såg jag hur överaskad han blev.. log jätte mycket.. <3 :P hihi, iaf, jag berätta hur jag kände, sen fråga han om vi skulle stanna och sova hos honom, så det gjorde vi.. har inte haft så kul på länge, det var så mysigt.. älskar honom så  himla mycket. <3

Nu är det natten till söndag.... och om två dagar åker jag, pappa och Eric till Indien..
känns så weird.. Har grymt mycket resfeber.. och jag vet inte hur jag ska hantera det..
blä. vill ha en puss av Chakris nu >____<
två veckor är länge, och jag kommer inte må bra förens vi faktiskt är påväg.
tycker inte alls om dagarna innan man ska resa, jobbigt att packa, och man vill bara komma iväg.
Nu ska jag nog försöka sova igen.... ska försöka kliva upp vid 9 tiden imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0