Måndag.

Känns som att jag har en hel del att skriva. Idag är det måndag, vilket betyder skola. Lyckligtvis har jag bara en lektion idag, och den är klockan 13.20 ^^ och varar bara i 40 minuter. Otroligt skönt. Så just nu sitter jag i min säng och har inte gjort något annat sen jag gick upp klockan 9, hihihihi.

Ska dra en kort sammanfattning om min underbara helg.
fredag - bio + myskväll med Chakris. :3
Lördag - vakna med honom, jogging, tjejkväll i Landskrona.
Söndag - Vakna i LA, hem + duscha, fika med Louise, plugg + musik.
En mycket fin helg. så borde alla dagar vara.

Snart måste jag resa mig ur min 1,10 säng och ta en dusch. kl är redan 11. wooops!
Men först ska jag vänta tills min lata lillebror Eric har duschat färdigt -.-

(låt) lyssnar på just nu: because of you - Ne-yo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0