Ring i läppen

Var i skolan en stund innan, sen stack jag hem och kolla lite på tv. Det var ett program om överviktiga i USA som skulle operera sig. :/ stackars människor. I viket fal som helst, när jag låg där och tittade kom jag på mig själv med hur trist det var, så jag stack ut en stund, gick till banken och tog ut pengar till sånglektionen på onsdag. Sen träffade jag Chakris :D hihi, han var ute med några kompisar, så vi prata lite. Sen drog jag iväg och köpte en ring till min läpp och efter det smsa Chaki. Så han och jag tog en promenix på stan, mm, jag köpte ny blondering :3 ska nog fixa utväxten imorgon eller på onsdag. var ca 4,5 veckor sen nu.
Ikväll ska jag nog plugga lite, har en redovisning i Svenska imorgon, är klar, men måste läsa igenom den sen. Ska träna också, om 45 minuter. intensiv.



här har vi ringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0