RumEtt, blev teatersal och utomhuskyla....

 

  

hahahaha, jag och Emelie gick till RumEtt och väntade.... men inget hände. så vi blev lite fundersamma, tillslut kom vi på att det kanske var i teatersalen eller konsertsalen.. så vi traskade dit XD
och ja, teatersalen var det, och vi var tydligen där en halvtimme för tidigt. och vi träffade Marcus och Anton i klassen som skulle uppträda, och när vi såg programmet över kvällens konsert blev vi lite.... "vad är detta"? haha, ska vi vänta 50 minuter på att vi ska få se det vi vill se av denna timma?
No way, så vi gick.. ut på stan i kylan och haha.. kvällen slutade med att jag skrev färdigt min buddhistuppgift till morgondagen. Blev faktiskt ganska nöjd, hoppas läraren håller med mig om det! XD
aja godnatt sweethearts <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0