Välkommen till min nya blogg!

Hej. Jag har tänkt jättelänge på att skaffa mig en blogg. Har typ testat en gång, men ingen blogg sida ville fungera då.. så.... Jag struntade i det helt enkelt. Jag brukar liksom skriva dagbok, mysigt, men då får ingen annan läsa. så idag känner jag att det är en sån dag då man skaffar sig en blogg. och vips, det fungerade.
i alla fall, jag borde nog presentera mig.
Jag heter Emilia och är 18 år. Jag älskar musik, - musik musik musik. Jag går på en gymnasieskola, med inrikting musik, där sjunger jag.. Sjunger utanför skolan också.. mitt mål är att bli någon sorts operasångerska.
Kommer från Helsingborg, har en mysig pojkvän, som heter Chakris <3 och en katt, som heter Miranda.

Musik som sagt. Jag lyssnar på allt möjligt. indie, japanskt, synth, R&B, ja det är ganska blandat.
kent, miyavi, ne-yo, craig david, pet shop boys, roxette, palstic tree, Lars Winnerbäck. mycket fint, lyssnar på massa annat också ofc! ;)

Detta kanske blev ett tråkigt första inlägg på en blogg? Men jag är dålig på början. hmm, det ska bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0