Vilken färg har själen älskling?

Läkarbesök idag och de brydde sig mer än jag faktiskt trodde att de skulle göra! Jag menar, oftast säger de bara.. Ja, ont i magen.. i din ålder brukar det bero på stress.. så det är nog det. Men nej, först fråga han allt möjligt, sen bestämde han att först kolla min fysiska hälsa genom att titta så att alla mina organ var i rätt storlek, och de var dem, så det betyder att jag inte är allergisk mot någonting.. Sen sa han att jag akulle få en medicin i ungefär en månad och de tog även en del blodprov i min arm.. Blev lite yr, för de tog tre hela rör med blod.. min rektion var  dock fnitter.. hahaha ;) Så ja, blir det inte bättre av tabletterna så ska vi ha andra samtal.. Men jag hoppas att det ska hjälpa. För övrigt så har jag tagit bort mitt smink och bytt om till pyjamas.. så skönt efter att ha gått omkring med kasande leggings hela dagen, men ack så snygga <9 heh.

NU ska jag iallafall lägga min ipod på laddning! Den har inte använts sen indienresan och jag börjar känna ett visst begär efter den i dessa kalla vintertider.

Kommentarer
Postat av: mams

Skönt att du fick tid relativt snabbt och att det

förmodligen inte är allergi eller något fel med organen. Hoppas nu att tabletterna hjälper dig. Sköt om dej nu älskling och ät ordentligt.

2010-01-29 @ 23:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0