Hur är läget? Det är första november, alltså snart december.

Hej! Nu ska jag snart tvätta bort allt kladdigt smink som jag har i mitt ansikte, för att kladda på lite nytt. bara lite den här gången tror jag. Tvn i mitt rum står på, så jag tänkte kolla på Top model. Så himla störigt att programmets sötaste tjej åkte ut sist. Hon var helt klart en vinnare. Inte för att jag brukar följa några program som går. Och inte för att jag följer Top model heller. Jag bara råkade kolla, och eftersom jag är hemma ikväll några timmar till, så tänkte jag kolla på det idag också. Jag gillar Top model. 
  Måste säga att den här dagen har gått så fort att jag inte hunnit blinka. Jag gick upp ungefär fem över nio, gjorde iordning mig snabbt, snabbt. Var utanför ytterdörren strax efter tio. Då promenerade jag hem till Chakris. Han låg och sov och blev jätteöverraskad när jag satt på hans sängkant då han vaknade. Var hos honom ungefär 2,5 timma. Sen gick jag iväg och åt lunch med mamma på Papi. Riktigt god lunch. Majskyckling med couscous eller bulgur och två goda såser. oh my god. Efter lunchen gick vi till Husqvarnabutiken och frågade om sykurser som inte fanns. Då gick vi istället och köpte tyget och mönstret till min klänning. en snabb fika på Fahlmans fick avsluta dagens stadsbesök, för sen gick vi hem och lagade en varmsallad. Herregud vad god den blev också. Klockan halv 6 åkte mamma till bridgen och jag satte mig vid datorn. För ungefär en timme sen gick Esmeralda till sin volleybollträning, vilket betyder att jag är hemma helt själv eftersom katten också är ute på äventyr. Men snart är det min tur. Om man kan kalla det för äventyr. Jag ska hem till honom så att jag kan sova lite bättre. Imorgon blir nog en ganska bra dag, för då är Tomas och pappa här. Och vi ska nog hitta på nåt skoj. Kan inte minnas när pappas bror var här senast. Vet inte om han varit här sen mamma och pappa gifte sig. Vilket betyder att han aldrig varit här sålänge jag har levt. 

Känner mig inte riktigt nöjd med min vardag.


starkiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0