Träffa chefen.

Hej! Idag vaknade jag hemma hos Chaki, han dorg till skolan och jag hem. Har fixat mig nu, och ska snart gå iväg till Söder igen för att ha ett möte med min blivande chef. Spännande. Vi ska skriva på papper och sånt där, sen börjar jag förmodligen provjobba imorgon. Haha, ska börja klockan 5 på morgonen. Men när jag kommer arbeta själv börjar jag klockan 6. Och de känns lite bättre. Herregud, kommer behöva gå upp klockan 4. :) Men jag ska absolut inte klaga, är glad över att äntligen ha fått ett jobb! dags att säga hejdå till sena kvällar ;)


Kommentarer
Postat av: Erlendfride

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-01-24 @ 07:34:42
URL: http://erlendfride.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0