Frukost, 3e advent

Sitter och äter en stor och smaskig frukost. Har varit ute och powerwalkat i 30 minuter först, sen bort till konsum och handlade havregryn, mjölk, bröd, ost, skivad kyckling, frukt och grönsaker så nu fick det bli en härlig söndagsfrukost. Chaki hade spelkväll med sina polare igår så jag passade på att ha lite girlsnight för mig själv och jag tänkte fortsätta med det nu. Ska kolla på ett avsnitt från Så mycket bättre på tv play. Har bara sett de senaste två programmen som gått på tv, så jag har ju nästan missat två tredjedelar av säsongen.



Inte direkt någon rolig mobilbild men den får duga. ;)

update: man måste ha tv4 premium för att kunna kolla på de gamla avsnitten :( buhuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0