brun

Efter gårdagens inlägg gick jag hem till mamma. Vi trixade lite med klänningen som jag hittade på Loppan för 40:- och jag hoppas att den blir klar till min fest som är om 8 dagar!! Efter det blev det lite ärenden på stan och tillslut sushi till lunch! oooh my god ♥ vill äta det idag också.. på eftermiddagen drack vi kaffe på fahlmans med mammas kompis Ylva. Och strax innan vi gick hem köpte jag den här fina bruna kjolen på hm för 99:- Kul att variera sig.. har bara svarta fodral annars.



Idag blir det andra bullar... för klockan 12 ska jag och mamma på visning i en grymt fin lägenhet, (iaf enligt fotona på nätet) hoppas hon tar den.. ;) sen blir det nog sushi. eller nåt ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Precis lika fin kjol som fina dagar ni verkar ha ihop :)

2011-01-14 @ 10:23:46
Postat av: Veronica

Gulligt att du kallar det för fodral ;-) Men fin är det, supertjusig!

2011-01-14 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0