Dag 1 sawadee pee mai

Dag 1 på det nya året 2011.. eller 2554 som det är i Thailand, hade lång diskussion med Chaki imorse om det. Tycker att det är rätt så häftigt.
Igår var jättebra, fin fest och allt. Somnade kring 2 imorse, men Chaki kom inte och la sig förens vid 8.30 :O han hade spelat kort med sina kompisar hela natten. sen låg vi och pratade i lite mer än en timma och efter det somnade vi. senare på dan träffade jag mamma, och vi fikade på Grand coffee i stan. Drack typ asmycket kaffe, läste tdningar och löste korsord. Fattar inte varför jag känner mig helt matt nu.. Kan vara för att jag är trött (trots en massa kaffe) och för att jag inte får tag på Chaki, tror nästan att han fortfarande sover.. trist, hade velat träffa honom. Jag kan ju gå till honom ändå, men vet inte om jag känner för det om jag inte pratat med honom innan.. höhö.

Hade velat visa er lite bilder från igår också.. men då får jag logga in på pappas dator istället för min dator vill helt enkelt inte öppna nytagna foton längre. jäkla skit att jag har bilder från julafton som jag inte kan visa er heller.
Ska se om jag kan lösa det här krånglet på något sätt.

jubjub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0