Hos Ida

Hej! är på besök hos Ida. Vi har tillbringat kvällen med wii (Mario kart), indisk majssoppa, godis, musik och te.. och lite skip-bo, när Mario kart inte ville fungera. Kul att göra något annat för en gångs skull. Behövde lite syster-ungdoms-häng, var länge sen sist. I morgon blir det förhoppningsvis Höganäs, med favoriterna Loppan och Kakboden!

Vill hitta lite prylar till min 50-tals fest, och även en klänning tills dess!! (ska inte hoppas för mycket dock!) vill också hitta någon fin tallrik, lite ramar, andra köksprylar till min framtida lägenhet, och kanske någon ljuslykta av något slag. Tänk om jag hittar alltihop?


Kommentarer
Postat av: mami

Oj fina saker du hittat

2011-01-11 @ 10:50:02
Postat av: niwatorii

haha va söt du är... det är bild från internet, inte mina saker :)

2011-01-13 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0