Igår och idag

Hej blogg hej hej!

igår var jag på stan med Ida och inhandlade en ny svart kofta på gina för endast 49:- behövde verkligen det, ska slänga min gamla, totalt sönderanvända nu! Köpte även två schalar för 10:-/st helt sinnes. Blir fint till våren. Sen när vi satt på ett fik och drack deras obeskrivliga presskaffe kom ida på den briljanta idén att blondera min utväxt innan lördag, så det gick vi hem till henne och gjorde sen. Fint blev det, och blev inte sådär hjälmit som det brukar. (en parentes till ida; det ser ändå lite blondie-fake ut idag, men det lägger sig om några dagar, och tack för hjälpen)




Idag har jag typ sovit, kollat musik-kurser i Lund och Malmö,
skrivit 50-tals quiz och gjort en 50-tals playlist på spotify!!!! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var så lite! Tror absolut att det lägger sig! Om inte, ta en omgång silverschampotvätt.



Sitter inlindad i den blå sjalen just nu. Blir nog premiär av de gula i morgon - passar bra med nya bloggutseendet. Heh. Nu kallas spikmattan. Ha det fint så ses vi på Freitag!

2011-01-19 @ 22:28:52
Postat av: Eric Bornestav

och sen pratade du med mig på skype! :)

nej men hoppas din födelsedag blir super jag ringer på fredag! :)

2011-01-20 @ 01:40:38
URL: http://ericbornestav.blogg.se/
Postat av: niwatorii

Eric: skrev blogginlägget innan jag pratade med dig ;)



Ida: Har du tagit bort fransarna än? :)

2011-01-20 @ 09:19:15
Postat av: Ida

Japp, de rök illa kvickt!

2011-01-20 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0