plz

Snälla hjälp mig. Har ingen aning om hur jag ska komma igång, hur jag ska ta tag i det på riktigt eller hur jag ska förstå. Jag vet att jag inte kommer komma någonstas på mina små kunskaper. Varför kan det inte räcka med det jag har? Varför kan jag inte bara få det gratis, då skulle jag iallafall komma igång. Jag drömmer alldeles alldeles för mycket men kommer aldrig i rot med någonting. Är så innerligt peppad på att få sätta igång, samtidigt som jag inte helt fullt ut kan välja just en grej. Jag vill det och det och det och det... och lite lite till... Drömmer om allt det där andra också.. Fan

hjälp min slöa hjärna... aktivera mig.

   

   

   


Kommentarer
Postat av: Eric Bornestav

Lev lite till först! <3

2011-01-18 @ 04:50:43
URL: http://ericbornestav.blogg.se/
Postat av: niwatorii

det kanske är det som behövs. <3

2011-01-18 @ 06:12:11
Postat av: Veronica

Lever gör vi hela tiden! Det handlar om att vardagen ska kännas meningsfull. Ibland kan det kännas som att sökandet är oändligt och du kanske känner att du har mycket att välja på och du vet inte i vilken ände du ska börja?

Tips från min sida är ändå att börja! Sök skolor, sök arbeten, sök skolor på platser som inte är prio ett. Men jag tycker att du ska börja, det ger hursomhelst valmöjligheter.

Även om valen känns många krymper de kanske till något hanterligt när du tillslut får något konkret att välja på.

Du får gärna låna min lägenhet, jag är ju iväg stora delar av dagarna. Här kan erbjudas kaffe/te, bullar i frysen, dator att skriva på och en smula lugn och ro. Du har ju en extranyckel.

Säg till om stort och smått så hjälps vi åt.

Puss min kärlek.

2011-01-18 @ 07:11:26
Postat av: niwatorii

Jo jag ska absolut börja! Det har jag redan gjort, har kollat runt på kurser i tre dagar nu och visst finns de många som är intressanta, men på något sätt känns dehelt jäkla omöjliga att komma in på. allihopa! Har inte det som krävs. Fast ska kolla på vanliga kurser också, i Lund osv. Vi får se, nåt hittar jag nog.

2011-01-18 @ 07:52:47
Postat av: Ida

Älskar upp- och nerstaden!

2011-01-18 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0