3 advent

Vet ni vad jag har gjort idag? SOVIT.... haha, till klockan 16 nåt sånt.
Men strunt samma i det. Igår var vi iaf på fest på Bakom.
Vi kom dit vid 19, och så blev vi bjudna på champagne, både jag och Chaki tyckte att det var skit äckligt men vi envisades med att dricka det iallafall. X3 när alla ahde kommit fick vi mat.. det blev pajbuffé. Mucho god ostpaj åt jag och Chaki åt nån potatis och purjulökspaj. Ja, sen höjdes musiken en aning och alla blev lite smått berusade, jag och Chaki drack inte mer än den där champagnen.. Annisen öppnade sina presenter hon fått och vi åt nån god chokladtårta.
När jag och Chaki skulle hem till honom sen, var det skitkallt ute och jag kunde inte gå så snabbt med mina skor. haha, men vi hade tävling fram till porten, och jag lyckades springa med dem :O XD

Emil tog foton!

<3


födelsedags"barnet" Annnna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0