Chaki-kväll.

Chaki frågade mig vad jag önskar mig i julklapp, otroligt sött, men jag vet aldrig vad jag ska svara på en sån fråga. Eller, jag har faktiskt vant mig vid den frågan en aning, men det är ändå ganska svårt. Jag sa till honom att jag skulle fundera.

Så! Vad kan man önska sig?
Jag älskar armband. Det är en sån grej som är enkel att ge också. Eller hur!?
Ska fundera lite till, men annars är det nog en bra grej :)

Jag undrar vad jag ska köpa till honom?! <3

iaf, han kommer hit om 30 min exakt! hahahaha :D
och jag har testat The Mask på min tv i rummet, så jag tänkte att vi kunde kolla på den kanske.
Jim Carry är så jäkla rolig. När Chaki var hemma hos mig för första gången kollade vi på -Ace Ventura-, med Jim Carry, i vardagsrummet tillsammans. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0