Glögg, pepparkakor, julklappar och "att kunna sjunga".

Wihihihi! Jag kan sjuuuunga igen :D Eller lite iaf! Imorse när jag vaknade och gick upp trodde jag aldrig att dagen skulle visa sig vara så bra. Jag hade sjukt ont, och hostade som in i. men med en ordentlig frukost och c-vitamintablett blev allt lite bättre. Jag tänkte även att jag skulle låta bli att sjunga på kören. Men väl i skolans aula, då alla började sjunga upp, försökte jag försiktigt.. och det gick, sen testade jag att sjunga med i lucialåtarna, och det gick det med. Eller iaf i vissa låtar.. Ett gott tecken åtminstone :)

På eftermiddagen träffade jag syster och vi åkte till väla. Kul :D jag fick en massa klappar handlade, inklusive Annas 18års present! Super. ;) och jag har äntligen köpt julklapp till Chaki också. hihihihi....

Nu är jag hemma igen och sitter vid bloggen.. ska nog plugga lite snart. I vilket fall som helst kom pappa precis in med glögg och pepparkakor :3 så gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0