Godeftermiddag.

Hej, idag cyklade jag till skolan, trots att jag hade grym hosta.
MEn jag var med på kören, hehe. sjöng inte, jag mimade så att jag höll luciatexterna levande för mig själv.
Ush, det känns så lustigt och läskigt att inte kunna sjunga.. :( MEN SNART! ;)
Sen hade vi svenska, osv!

Men iaf, jag funderar över vilka skor jag ska ha på mig på Annas fest på lördag!
Det är svart/glamour-tema.
Vilka tycker ni?

Tiger eller Novita?

 
TIGER

 
NOVITA

Jag tror nog att tiger blir bäst ändå?! :3

hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: eric bornestav

Tiger:)

2009-12-08 @ 20:51:43
Postat av: ida

Men,.. vad ska du ha till? Så är det lättare att tänka sig :)

2009-12-08 @ 22:48:09
Postat av: mami

jättefint med Tiger Passar till det mesta

2009-12-09 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0