Hemmadag.

Kan inte minnas när jag var hemma från skolan och var sjuk sist... kan verkligen inte minnas!
Skumt, men bra. Det betyder att jag inte är borta ofta. Jag har ju varit ledig men det räknas inte!
Men ja, är som sagt sjuk idag, när jag vaknade 06.45 (av mobil"väckarklockan" som inte var den jag hade stält in den på) så kunde jag knappt prata :o lite läskigt. Men jag gick upp, tog två alvedon, gjorde pappa sällskap när han åt frukost med en kopp varm mjöl&honung, det var vad jag behövde, för när jag gick och la mig sen igen sov jag till klockan 11, då vakna jag av mig själv, och blev förvånad över att jag hade sovit i fyra timmar.

Känner mig ganska trött fortfaranade, och jag har inte ätit något än så jag är lite hungrig också... men jag vägde mig innan :s och jag vägde 46,5 med kläder på :s jag brukar väga 48, så jag blev lite förvånad, hoppas att det bara är en tillfällighets grej!

Här kommer ialla fall lite bilder från gårdagen!

 

 

 

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Alle

Varm mjöl med honung... det var något nytt? Exakt vad ska mjölet göra? Har hört om varm MJÖLK... men mjöl...? hmmm, förstår verkligen inte vad du tror ska hända om du dricker det... eller kanske äta??? Man kanske äter det? Eller ... hur tänker du här? Eller gör...kanske...

2009-12-03 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0