kväll.

Nu drar jag till Chhakki <3 (Så ska jag fira lillajulafton)
Hur firar ni? 




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har firat dagen genom att äta julmat med Alvar och kvällsmat med Alvars faster. En liten sväng på stan blev det. Har även tittat igenom alla mina gamla fotoalbum och skrattat en del och gråtit en skvätt. Vi ses imorgon min sköna.

Puss!

2009-12-23 @ 22:30:29
Postat av: Ida

I dag har det mest varit fixande och julstök. De sista klapparna har (som du vet) blivit inhandlade och blivit klädda i julpapper, bokat in kattvakt över juldagarna, lagat Jansson m.m. Snart blir det sängen, sen är det julafton. Hoppas ni alla på Fågelsången får en mysig julafton! Kram kram!

2009-12-23 @ 23:30:10
Postat av: Eric Bornestav

typ sovit:S

2009-12-24 @ 02:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0