Luciatåg

Hej, framför bloggen sitter en trött Emilia. hihi, vilken dag!
Började klockan 9, inte så tidigt men ändå, det regnade när jag gick till skolan. Iaf, när jag kom dit var det luciaträning hela dagen, precis som igår. Det tycker jag är jättemysigt :3 att få sjunga en hel dag. :D
Speciellt när man känner att halsen fungerar en aning bättre för varje dag som går! Vi slutade en hel timme tidigare än det var tänkt också, så det var ju skönt. Så alltså vid tre-tiden gick jag och Teresia hem till mig, och blonderade min hårbotten. :) wii, me like. fast sen kom jag på att man inte fick duscha, pga vattenbristen i HBG, men det var försent då, eftersom att jag var klar då. Vid 17.15 åkte vi till skolan med syrris och papi som skulle titta på luciatåget!
När vi var klara med det, bytte jag om och vandrade vidare hem till Ida tillsammans med syrris Vera.
Där bjöds det på glöggfika! MMMMMMMmmmmmmmmMMmmmmm! så gott med lussekatter <3 älskar lussekatter. :D tss... åt 2 stycken! och glögg.. (saftglögg ska det vara!)

Nu är jag trött och ska hoppa i säng, börjar redan kl 07.30 imorgon. 2a luciatåget!
Då kommer mami och tittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0