Millan vs hosta

Är hemma idag också. Har inget val, min hosta tar död på mig. :( Vaknade av att jag hade hostattack imorse.
menmen, sånt händer väl ibland antar jag?!
Har haft e underbar helg annars. Älskling var ju somsagt här i lördags. <3 vi hade jättekul. massa film och tvmys. Vi somnade så sent att jag inte ens vågar säga när, eller jag la mig tidigare än honom men ändå. hehe ^^
igår var jag och Eric hos Marcus och Ida på kvällen, vi bakade lussekatter och julgodis!
Skitkul. :3 lussekatterna blev underbart goda. åt två stycken.
Ida hjälpte mig att fixa till min blogg lite också, så nu är den inte så orginalig. känns lite roligare faktiskt! :D

Ikväll kommer papi hem och nu ska jag göra ingenting. :3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Strax ska jag bjuda miniredaktionen på lussekatter, får se om de blir uppskattade :P Hoppas att hostan ger med sig! Har du lyssnar på The Tiny än?

2009-12-07 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0