Min kärlek till ljus.

Eftersom att jag varit hemma från skolan, har den mesta tiden bara gått åt till att göra ingenting.
Men annars när jag är hemma och är sjuk så brukar jag ha jättetråkigt och bara längta ut.
MEN IDAG, har jag faktiskt (förutom all ingentingtid) städat mitt rum, dammsugit och bäddat rent!!
Och för en liten stund sedan kände jag mig lite yr, och tänkte att jag kanske behövde äta något, så jag gick till frysen och hittade en skaldjurssoppa som jag mickrade och åt, mycket god! Så nu sitter jag på mitt rum igen med massa levande ljus tända :D love it! om några timmar kommer Chakris hit också :3

 

Jag snyggade till lite i min soffa! (haha, kolla mina fötter! de ser skitstora ut pg.a sockorna, som min farmor stickat)

 

Levande ljus! <3

Igår föresten, efter 18 föreställningen fick jag en blomma av Marcus och Ida :D
Tack för den, jättefin <3

 

Hörs senare maybe :3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0