Mitt 2009 (Januari - April) kommer mer senare

Januari:
x Min barndomsidol fyllde 50 år (Pelle)


x Jag fyllde 18 :D:D:D:D Var hysteriskt glad hela dagen!

 Hade bigparty senare:



Februari:
x firade alla hjärtans dag med min älskling <3 (fick ett örhänge av honom, har inte tagit av mig det än) och dagen efter hade vi en underbar upplevelse tillsammans.


x Hade rosa imokväll med Emelie och Arne.

x Åkte till Lund med pappa, och tittade på Tosca.


x Anna Ternheimkonsert på The Tivoli


Mars:
x Sushikväll med Ida


x Fritz & Chakihäng


x Gick på modevisning med mamma
x Amanda fyllde 18 år


April:
Hade värdens mysigast påsklov: (umgicks med min älskling en massa <3)

Åt Thaimat för första gången

Miranda-Panda fyllde 7år

Letade påskägg på Påskafton


x Hade prov i Japanska och fick 99,6 rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0