Muuuusicccc

HA! nu har jag gett upp pluggandet.. inte bra, wääh. Sitter och lyssnar på musik, japansk sådan! :3 mycket bra! Ett band som Chaki lyssnar på.. men jag har aldrig riktigt fattat vad de heter.. har bara lyckats hitta några låtar på youtube ;)
Kan det vara så att de kallas THSK? kanskekanske?
どうして君を好きになってしまったんだろう <- sorglig, men fin låt.

Föresten, i fredags när Chaki kom till mig hade han tagit med sig en teckning som han ritat till mig :D
Jag blev jätteglad.. han ritar så fint! <3



En sak som jag tyckte var extra söt var våra namn :3



Så fint, han är så estetisk.. spelar gitarr, ritar, sjunger fint också! och så är ha en underbar pojkvän också :D
puss jub

Kommentarer
Postat av: mams

Så fint Chaki ritar. Samma anlag som du !!

2009-12-15 @ 00:54:34
Postat av: Eric Bornestav

Fin tavla, han var ju sjukt duktig på att rita något som din bror aldrig kommer att bli! haha;)

2009-12-15 @ 01:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0