SATURDAY!

Konnichiwa! Genki desu ka...?  
ööö... ima nanji desu ka...?  hahaha.. :D lite japanska sådär på morgonkvisten är ju aldrig fel ^^
Hur är läget med alla morgonpigga? Själv vaknade jag kl.06.20 av att min pojkvän skrev ett sms till mig, haha jag frågade vad han gjorde uppe så tidigt och han skrev att han inte hade sovit på hela natten o.o hahaha.. palla?! Vissa gånger när jag sover hos honom eller han sover hos mig, så går han aldrig och lägger sig, och ibland somnar han inte förens typ kl.6 eller 7.. O.O men men.... hihi :3 han är lite tokig. <3

I vilket fall som helst s somnade jag inte om efter det att han hade skrivit till mig, så nu sitter jag här.. 2 timmar senare och bloggar. snart tänkte jag fixa mig lite, och vid 11 tiden ska jag ut och göra stan med Ida, kuuul :D haha jag shoppade ju igår, men det är aldrig fel med lite till, eller vad säger ni? ;)

vad ska ni göra, en lördag som denna?

omg, vet ni vad som hände nu? det ringer på min dörr... :s vem kan det vara???? :O

shit va rädd jag blev.. sprang in till min lillebror som låg och sov.. så fråga jag honom vad jag skulle göra.. haha, sen sa han att jag skulle öppna dörren , för att det kanske var katten som ville in.. men hon kan ju inte ringa på dörrklockan.. hahahaha.. när jag öpnna dörren så var det hon. Antagligen hade någon ringt på bara för att hon har stått och skrikit länge.. awwe stackars Mirris <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0