Saturdaymorning

Igårkväll hade jag somsagt filmkväll med mami, vi hade jättemysigt.
Tanken var från början att gå på bio och se 2012, men jag mådde (mår fortf.) inte bra så det fick bli film hemma somsagt. Vi började med att laga mat:
-veg. vårrullar med grönsaker och stekta champinjoner. mmmm!
sen satt vi oss vid tvn och försökte få igång The Mask, men olyckligtvis fungerade den inte att spela. (antagligen pga att den är piratkopierad och köpt i Indien) Så vi satt igång Varity fair som visade sig vara 5,5 timmar lång :O lite fövånade blev vi och tänkte att vi kollar så länge vi orkar. Nog orkade vi hela filmen, men min hosta blev bara värre och värre med kvällen :( hatar hosta. Jag kom nog inte i säng förens kl.01.30 men det var det värt. hade kul med mami! <3

Kommentarer
Postat av: ida

Fint! Men synd att du är krasslig! Hur tror du det blir med lussekatterna i morgon? Krya på dig! Kram!

2009-12-05 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0