Dålig dag.

Igår städade jag mitt rum och min hyperfulla garderob som jag skrev att jag skulle göra..


 

bilderna blev lite suddiga, eftersom att jag inte använde min blixt.
men jag tror att ni står ut med att titta på dem ändå. hiihi :3
 Min dag iaf, har varit ganska dålig :(
hade MUKO-rep hela dagen, otroligt segt. speciellt för oss som inte har några roller,
fy :s saken blir ju inte heller bättre av att baby inte svarar på mina sms, :,ssss
*cry*
en sak som är lite komisk är att jag hittade ett linne, som varit borta ända sedan
sommaren 08 :O mycket magiskt och konstigt, tycker jag.
 En kul sak som också hänt idag är att jag har hämtat mina nya glasögon.
Allt är bubbligt (innan jag vant mig) men jag kommer ju bara använda dem på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0