Långlördag frågetecken.

var på tjejmiddag hos Olivia igår, jättemysigt. Några tjejer från klassen var där, och nårga av Olivias andra kompisar. Vi åt pastasallad, och till efterrätt fick vi hallonmuffins. Muffins är det godaste som finns. vid typ halvelva gick jag och Elin till Elineberg, för jag skulle ta bussen där. De andra skulle sticka ut, men jag orkade inte.. eller saken var den att jag inte träffat Chaki på ett tag och jag kände att jag ville ha lite mys med honom också, så jag tog bussen till GA och traskade hem till honom. Det var mysigt att träffa honom, han var söt och mysvarm :3333 <3 vi hade mysigt, titta på film och sånt där.. :3 vi somna nog inte förens klockan tre O.o hihihihi och "imorse" när vi vakna så frågade jag honom hur mycket klockan var, TRE sa han, hihihihihihi.... min kommentar till det var, innan jag träffade dig, så sov jag aldrig såhär länge :3 hihiihihhi. när ja kom hem, fixa jag mig lite osv, därefter var det biodags med Anna, vi såg -New moon- och den var som jag förväntat mig, mycket bra! Sen stack vi in till stan och käka lite mat på Café Viva, jag åt laxsallad.. ^^ mums!
Nu är jag hemma igen, efter en kort men härlig dag.
Har tyvärr inga bilder från middagen igår.
c u later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0