måndag

måndagmåndagmåndag, har varit kompledig idag efter öppethus i Lördags. Skitskönt, är ledig imorgon också. Föööör, det är meningen att vi ska ta oss ner till Lund och gå på öppethus på Lunds universitet.... men jag har inga planer på att gå där, och om mina plner på det ändras så kan jag nog börja där ändå. såååå jag stannar hemma :) HA! Var och tränade imorse, sprang 3 km.... otroligt lite, men en bra början efter indienuppehållet. Efter det gick jag hem till mami och åt lunch, mucho gott. Det var jag som laga maten.. även fast mami är en mycket bra "kock" ^^ På eftermiddagen åkte jag till Väla och träffade Annisen :3333 kul <3 vi fikade och jag köpte strumpor. hihihi. Nu är jag hemma och försöker klura på svenskuppgiften. det går sådär. ska nog gå hem till mami en stund nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0