Ny vecka igen.

Nyyyy skolvecka igen. idag var jag totalt omotiverad till att gå till skolan.
Men dansen och Japanskan gick fort och när jag cykla hem för lunch, sa pappa till mig, (som lyckligtvis var hemma) att han både kunde köra mig till skolan, och hämta mig efteråt. Pappa är sjukskriven pga indienresan. :/ Stackare. Iaf, när han hämtade mig efter sånglektionen, gick vi ner till Lantz trafikskola och sa att jag ville börja ta lektioner där. och då berättade dem att jag kunde komma på informationsmötet redan samma kväll.
 Vi åkte hem, jag kollade på film, sen var det dags att gå på mötet, omg.... det var det segaste mötet jag någonsin varit på.. mötet var på 1h och 15 min, men hade kunnats dragits ner till 30 min.. han snacka bara massa gojja. :s nu är jag iaf hemma igen och ganska trött. åt vegetarisk lasagne till kvällsis, mycket gott. :3
 Skrev ju igår att jag skulle städa osv, hann inte med det, men förhoppningsvis hinner jag med det imorgon.
och då kommer jag även lägga in lite bilder! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0