Shopping i stan med mamma.

Idag vaknade jag upp i mammas soffa och vi åt frukost.
Som jag skrev igår så var jag ledig idag så vi tog en sväng på stan.
Mycket mysigt och det var perfekt väder för shopping i HelsingborgStad!
Mina köp blev fler än jag från början tänkt mig, men det är bara roligt.!


 

Allting kommer från Gina Tricot, hihihi ^^ klänning med nitinspirerande mönster på bröstet, vaaaarm tröja och fin och vardaglig kofta! Mycket nöjd. Inhandlade även fyra par strumpor, känns dock lite trist att visa upp och ett fotoalbum där indienminnena kommer hamna så småningom.
När jag kom hem efter dagens shoppingrunda, åt jag lite och försökte fokusera på mitt svenskarbete, som återigen inte gick så bra. Så jag gick ut och satt mig på ett café med boken >>Sputnikälskling<< som jag bara kände på mig skulle vara bra, efter att ha läst de andra utgåvorna av Haruki Murakami. Rekommenderar starkt hans böcker!! Och ja, som jag förutsåg så verkar faktiskt Sputnikälsklig vara bra.
I vilket fall, där satt jag och läste, drack te, och tänkte på det som föll mig in. När jag kände mig nog ensam och färdig gick jag hem i kylan och började skriva på essän till svenskan. OCH NU!!!! är jag klar :D det bara släppte, jag skrev och skrev och jag blev mycket nöjd med mitt resultat, hoppas Pernilla också håller med om det.
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0