Söndagsplugg

Idag åkte jag och Ida till Ödåkra och tittade i den lilla anikaffären som ligger där.
jag köpte en svart skinnväska för 75:- :D tycker jag var ett bra och rimligt pris.
Ida köpte lite porslin och en julklapp till Marcus.
När vi kände oss klara där, tog vi tåget in till Helsingborg igen, där vi tog en fika på Fahlmans.
Mysigt i tråkvädret. Åhléns tog vi en titt på sen också.
Just nu har jag tagit en paus i mitt "japansk-glos-pluggande" och skriver lite  bloggen ^^
Ikväll blir det nog fortsatt pluggande och förhoppningsvis hinner jag med lite städande av mitt rum också.
Inte för att det är så stökigt, men det känns skitigt på nåt sätt. :/ :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0