Tillbaka från Indien

Nu är jag hemma från min underbara resa i Indien. har totalpausat med internet. otroligt skönt att slippa det ett tag faktiskt. Men nu är jag som sagt hemma igen och ska köra igång ordentligt med bloggen, fast jag vet ju inte om det ens är någon som läser den?! :s iaf, jag tycker bara att det är skönt att skriva av mig. ^^

Indien var häftigt att få uppleva, det är ett sådant ställe man måste åka till för att förstå hur det verkligen är. Mitt intryck jag fick var framförallt
x Skitigt
x kossor, kossor överallt!! :)
x Alltför hjälpsamma människor. Kunde bli lite jobbigt efter 2 veckor.
Jag blev tillochmed kallad Barbie, vacker, många ville fotografera sig med mig :s men det ville inte jag XD
Det var varmt! men det sista tre kvällarna regnade faktiskt, och sista dagen då vi skulle åka hem, ösregnade det, så vi hade verkligen tur med vädret! Hela den här veckan ska det regna i Goa :s stackars turister!

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0