feel the springair.

Idag har jag haft fullt upp, bokstavligt talat. min dag har varit helt proppad med saker att göra, så nu är jag jättetrött.
Började med att jag vaknade bredvid min älskling, typ 1000 ggr, pga att han sätter sin alarmklocka 1½ timme innan vi ska gå upp -.- hahaha. Men klockan 07.45 steg vi upp och gjorde oss iordning. jag var i skolan vid 08.30 vilket betydde att det var 40 min tills min lektion skulle börja. Så jag gick och köpte jordgubbste i kafeterian. ^^

När jag varit på tre lektioner + lunchrast, traskade jag ner mot söder. på vägen dit träffade jag älskling igen, och vi gick och köpte apelsinjuice, sen väntade han med mig i stan tills min sånglektion började. jub. Efter lektionen väntade pappa och Daniel på parkeringen med bilen. Vi åkte till min skola och där lämnade pappa av mig och D. D och jag gick in i en ensemblesal och övade inför sjunguppvisningen som jag skulle ha. D skulle kompa mig. klockan 3 började sånguppspelet och jag och D var först ut. Det gick bra, men jag kände mer och mer hur det hettade till om kinderna. Brukar inte reagera på det viset annars. ush. Men det gick bra, och det kändes bra att bli kompad av Daniel.

Min skoldag var inte slut där. Efter sången skulle jag träffa min körgrupp och öva ihop stämmorna. Vi var klara vid 4tiden och efter det gick jag ner till stan och vaxade benen. Så oooont gjorde det! Men som sagt.. Vill man vara fin, får man lida pin. :) Nu känns det bara gött att ha det gjort. Efter det traskade jag hem, och åt lite mellanmål, och vid 18 tiden gick jag till Dunkers och kollade på när Imo skulle spela bas i sitt band. De hade uppvisning i RUMETT. Vid 19.15 träffade jag papi vid ica, vi köpte mat sen gick vi hem till mamma och kollade på hennes nyrenoverade vardagsrum. Nu är jag hemma och har nyss duschat. Är så trött att jag kanske till och med somnar innan jag hunnit skriva klart här.. Inte alls bra, för jag har en bild jag ska visa er också.



Tog bilden idag när jag träffat Chaki. ♥

jub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0