Kaffe!

Jag tycker om kaffe! haha. när jag var i Malmö en gång för kanske 2 år sedan, smakade jag min systers Latte macchiato som består av jättemycket mjölk och pyttelite kaffe. Jag älskade det.. Men igår när jag fikade med syster och pappa, hade jag ont i magen. Veronica tyckte att jag skulle beställa in en liten kaffe med mjölk. Jag tyckte att det lät alldeles för starkt. Men sen tänkte jag, äsch, lika bra om det kanske hjälper magen. Så jag köpte en liten kaffe. och jag gillade det! Jag gillade det! kan inte fatta det själv. haha.. låter kanske lite mysko att jag blev förvånad. Iaf, idag fikade jag och pappa på Ebba´s fik, trevligt med en fredagskaffe.. och då beställde jag en cafe au lait. åh, det är ett så fint namn, CAFE AU LAIT. och det var så himlans gott! <3



jubjub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0