Påskbuffé.

I natt sov jag hos Chaki, jättemysigt, och igårkväll spelade vi tv-spel.. hahaha, så himla kul med bilspel, chaki tog ca 3-4 minuter på sig att komma runt en bana, för mig tog det 10 minuter! Så svårt, men ändå så kul. Jag bara satt där och skrattade.. ^^ Sen spelade vi ett spel där man väljer varsin figur, och så slåss man mot varandra, och under spelets gång så kan man utvecklas till olika monster och djur.. Jag blev en stor och tjock kanin en gång, och lyckades slå ner baby direkt. ush ush! vill pussa honom, inte slå..

Idag var vi iallafall och åt påskbuffé på scandlines, väldigt mycket mat, för ett bra pris. Jag åt en massa fisk såklart, finns inget bättre. Därefter blev vi bjudna på kaffe och te hos morfar.
Nu sitter jag med mitt tal som jag ska hålla på torsdag, muntligt nationellt prov i svenska B. så läskigt tycker jag, mest därför att jag inte känner mig så säker på vad jag ska skriva. Jag vet vad det ska handla om, och jag har valt ut både bild och text och de är helt perfekta till mitt ämne. Men jag är ändå väldigt osäker på vad jag ska skriva. Känns inte heller som jag har så speciellt mycket tid på mig.

Lägger in lite bilder från dagen senare.
jubjub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0