Plugg, plugg, plugg och åter plugg...

Att plugga lönar sig! Herregud, jag blev precis klar med både min projektrapport och mitt muntliga framförande till svenska nationella som jag ska hålla på torsdag. Känns så enormt skönt att inte behöva lägga mer energi på att oroa mig över att det ska bli klart. Magen råkar liksom reagera lite för mycket på stressade situationer. Vilket inte är så trevligt, men nu ska det nog inte behöva hända denna gång minsann! hihi.

Hur känner ni av stress?
Tycker att det är ett mycket intressant ämne att diskutera. Alla reagerar så olika och jag tycker att det är så häftigt hur kroppen kan reagera fysiskt på stress och liknande. Hur liksom?

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, som förövrigt börjar lida mot sitt slut.
Det får bli musik och snackis med Veronica som sitter och sorterar papper på golvet bredvid mig. :)
Godnatt, jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0