Seven pounds.

Igårkväll spenderade jag kvällen hos min syster. Vi hyrde Seven pounds. Den nya filmen med Will Smith.
Den var så sorglig rakt igenom. Från början till slut. på något sätt känns det som att det har gjorts så många filmer, att det inte går att göra någon som får en att tänka, "den här var en ny en". Men denna gång har skaparen verkligen fångat det där. Vi kände oss nästan 100% säkra på hur slutet skulle bli och vi hade såklart helt fel. Otroligt bra, men som sagt, en av de sorgligaste någonsin. Rekommenderas starkt!

Efter filmen gick jag hem till Chaki och kollade på Kyle XY. Vi har kollat på en massa avsnitt av den serien. Helt sjukt spännande. haha.. Vi kollade fram tills att ögonen höll på att falla ihop. Sen fortsatte vi kolla när vi vakande idag. Jätte spännande verkligen. :) Måste kolla mer nästa gång jag sak dit. ^^

Nu är det dags att plugga lite kvintcirkel. magisk grej det där.
jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0