Spotify is back on track!

yay! Eric the brother har fixat Spotify till mig igen! Känns otroligt bra.
Tråkigt att behöva trycka varje gång man ska byta låt på typ Youtube..
Men nu är det klart! och Tack ska Eric ha. :)

Förövrigt så har jag haft en lång, halvtrist skoldag idag..
Mest för att det ska vara så förbaskat kallt i alla salar,
att man är färdig att frysa till is även fast att man har en
extra kofta på sig. Det är ju snart Maj för tusan!

Efter skolan träffade jag mamma i stan, vi köpte skor till mig
som jag ska ha på studenten.. Blev ett par svarta ballerina
som jag behöver gå in en aning så att jag inte får världens
skoskav när vi springer omkring på glädjens dag! ^^

Jag köpte även ett par vinröda/lila strumpbyxor på H&M
för endast 20:-, väldans billigt tycker jag.. och ett linne för 49,50:-
Skitfint. har bild nedan...
Ikväll blir det religionsprov för hela slanten.. Har prov i kristendomen
imorgon.. Mindre kul, men tror nog inte att det kommer vara så svårt..



jubjub.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0