Berlinpics del 2

Här kommer några Berlinbilder till :)


M och I vid Fridenaustation.


Vi åt Dönerkebab (kyckling ofc!) till lunch. Hur gott som helst.


Det började regna...


haha, vilken min.. aja, vi såg det gamla flygministeriet..


Här stod Bunkern.. (Några besök vid olika sevärdheter helt enkelt.)


Skotthålskyrkan.. vet inte vad den heter.. Enorm var den iallafall


Efter det besökte vi ett köpcentrum...


Detta var inte lika gott som det såg ut... Vår middag iaf.


Efter det åkte vi hem för att slappa lite..


För att sedan gå ut igen.. Vi tog dock inte med oss någon kamera då..


Här är lite av det som jag shoppade under de två första dagarna...


Nästa daaag..


sista heldagen, åt vi frukost på ett litet mysigt café precis där vi bodde.


Efter frukosten åkte vi in till Kreuzeberg? tror jag det var för att gå till kiloprisbutiken..
Så coolt, jag köpte två nattlinnen för endast 13 svenska kronor.. haha helt sjukt billigt.


Vi åt pasta till lunch..
(scampi är så gott)


Åkte buss någonstans.


Besökte Europas näststörsta köpcentrum (tror jag det var :P) Marcus blandade Jelly Beens


Marcus köpte lego!!!! :)


Idas och Min underbara jordgubbssmoothie ♥


Vi åkte på fotoautomatjakt.


Men först skulle vi mata möss.


fotoautomatikus ♥


Kvällsmaten bestod av vietbox. grrr, så gott.


Kvällen avslutades med picknick i vardagsrummet.. Mest därför att vi inte hunnit använda filten i en park.. Men detta gick minst lika bra, och var minst lika mysigt.


Nästa dag åkte vi hem... :( <3

Detta var vårt Berlinäventyr, och jag hoppas inte att det var det sista. U gotta love that city..

jubjub.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0