Bye bye beautifull hair....

Nu har allt löshår åkt ut, och så kommer det nog förbli. Mitt eget hår har blivit lite slitet i topparna och jag hade en rejäl tova i nacken som jag efter mycket balsam och slitande lyckades få ut.. Så nu ska jag nog snart boka tid på Saks, för lite toppklippning och imorgon eller på onsdag ska jag blondera den fruktansvärda utväxten.. Förr eller senare kommer jag nog sy på klippsen på löshåret igen, så kan jag använda det så ibland istället.. Om några år har nog mitt hår växt till sig lite.. Minst 20 cm till vill jag ha det!!!!


Gud, så fint det var i början!!!! :( ♥  Visar hur mitt ser ut när det är nyblonderat.

godnatt. jubjub

Kommentarer
Postat av: mami

så fin och söt du är

2011-03-03 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0