Göteborg!

Godmorgon! Medan jag inte har bloggat så har jag gjort några olika resor här och var. Göteborg med Ida över en halvdag var en av dem. Här kommer några bilder på det!


Vi åkte bussen som Idas pappa kör. Resan var egentligen gjord för de som ville till Liseberg, och vara med i nåt tvprogram med Lotta Engberg? tror jag det var. Men ida och jag hängde på stan istället. :)


Jag hittade två par fina skor på H&M för en billig peng.


Vi hade fint väder.


Jag satt mig och slappade i en "fat boy" kallas dem väl? haha


Till kvällsmat tog vi med oss asiatisk mat. Här väntar vi på att maten ska lagas!


Vi satte oss i en park.


Vi satt där säkert jättelänge, och vi ville inte gå därifrån.. Det var ju så mysigt.


Men tillslut vandrade vi vidare.. Vi var fikasugna. och kag drack en ny uppfinning, Telatte.


Viiiii.


Vi insåg att det skulle dröja ett bra tag innan bussen skulle gå.. Stan hade stängt och vi ville inte bara yra omkring. Så det fick bli en minifika till. Ett delat glas juice. Ida var glad :)


Och efter det kom vi på den fantasktiska idén att gå tillbaka till Liseberg där bussen senare skulle åka. Vi hade tängt ta spårvagnen, Men eftersom att vi hade så mycket tid kvar kunde vi lika gärna gå.


Sen gick solen ned över Göteborg,och vi sa hej då för den här gången.
En fin miniresa med Syrris Ida. :D

MEN! "resan"/äventyret/eller vad man ska kalla det, fortsatte dagen därpå!


Jag sov över hos Fritz och Ida. (marcus befann sig i London tsm med Eric.)


Vi fixade iordning oss och stack till Väla för en fika och för att ta igen shoppingen som inte blev av (iaf för Idas del) i Göteborg. :) Yes, nu var det iaf slut med denna vackra saga.

Hörs senare. jubjub.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0