Halsont.

Hej! Igår natt när jag sov hos bibi, hade jag lite lite ont i halsen.. sen igår på dagen kände jag också av det... Åt massa frukter och drack c-vitamin och tog alvedon innan jag lagt mig.. Men inatt sov jag inte så bra.. vaknade ca 05.30 för att sedan läsa två kapitel i "en geishas memoarer" som förövrigt är en låååång och underbart bra bok. Det tog mig ca en timme att läsa de två kapitlen och nu har jag nyss ätit en liten frukost bestående av jordgubbste, knäckebröd med avokado och en apelsin. Känner fortfarande av halsontsymptomen och funderar på att investera i Ecinaforce. Ska i alla fall göra ett besök på både hälsokosten och apoteket för att se vad de rekommenderar.



jubjub.

Kommentarer
Postat av: Ida

Esberitox ska vara riktigt bra!

2010-08-24 @ 08:30:10
Postat av: niwatorii

okej, tack.. :)

2010-08-24 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0