Oh mon dieu

bonjouuuur!!!! ca va? ca va tres bien.. blö blö, chan go yu nai? pardon? Chan Go Yu Nai? excuse moi, je parle francaise. Ka, ka.. öööh...

jaja, idag (den 25e Augusti) fyller min älskling 21 år! Han blir såååå gammal, host host... enligt honom själv i alla fall.. men för mig är han bara en liten tassmänniska.. Omg, va söt han är.. Jag väckte honom kring 10, sjöng lite och hade tänt kräftljuset som de brukar ha i köket.. och så fick han öppna sin present. En ursnygg tröja hade jag köpt till honom. Han blev glad, fast när han testade den lite senare, var den en aning för liten, så jag har bytt den till en medium nu.. :)
åhh, och idag berättade Chaki för mig att han är sugen på att köpa ett par docktor Marteens kängor. åhh, så fint om han hade haft det!!!!

mm, så ja, har hängt lite med Chaki, och nu på kvällen var jag och Ezzy på gymmet. Hon ville följa med.. Jag brukar vara där ca 40 minuter, men nu när hon var där provade vi alla möjliga maskiner, så vi var där i nästan 1,5 timma.. :) hihi, till kvällsmat blev det pesto pasta, som vi brukar äta på tjejmiddagarna, och nu ska jag snart sova..


ska visa en bild på min vackra stringhylla som äntligen kommit upp på väggen!!


jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0