Snart sovdags

Godkväll.

Ska berätta lite snabbt om min dag. Jag vaknade upp hos älskling, som hade ont i magen.. Har han haft nu in två dygn (nu verkar han dock må bättre, vilket såklart är bra) Jag gick hem till mamma och Ezzy vid 12tiden, och då stod lunchen klar på matbordet. Härligt. På eftermiddagen åkte mamma iväg och spelade bridge. Då gick jag och Ezzy ut för en liten shoppingtur i stan. Vi hittade några snygga plagg som vi köpte, men vi sparade oss såklart till välaturen som äger rum imorgon tillsammans med Ida. ;) Sedan mötte vi upp en trött men glad Veronica som vi fikade med. Det blev en smörgåsfika på esperssohouse!! Strax efter sju mötte vi upp mami för att gå och handla middag på ica. Det blev falukorv/sojakorv med färsk pasta! Skiiiiitgotttttt ♥ Senare på kvällen har vi suttit och kollat i kokböcker. Pratade och jämförde med amerikanska maträtter osv. himla roligt!! :D Nu ska jag snart sova. Det är en ny dag imorgon också. jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0