Day 07

Day 07 – Your best friend

Anna och jag har kännt varandra i 6½ år. Vi träffades i åk 6 på Sofia Experimenthum. En skola med teater och musik som inriktning. Jag minns de första dagarna, då hon och Sandra satt och spelade kort. Själv satt jag tyst och lyssnade på musik i min enorma freestyle och vågade inte säga ett ord. Men tillslut frågade Anna om jag ville vara med och spela. Efter det gick vi samma klass i fyra år. 6 7 8 9! vi hade filmkvällar varje fredag i hennes lägenhet tillsammans med de andra tjejerna i klassen. När vi slutade 9an åkte vi till England på språkresa i 3 veckor. åh, det var en av de bästa resorna någonsin. Jag minns vår skumma familj, att vi tyckte discona var urtrista så vi åkte till tesco och köpte maltesers istället. vi åt maltesers varje dag nästan. Vi har även varit i Stockholm några gånger, hon är verkligen en underbar fika/gå på stan-kompis! Nu har Anna flyttat till Växjö för att plugga, så vi träffas inte så ofta, men på fredag ska jag hälsa på henne!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0