Day 08

Day 08 – A moment

Det finns så många fina stunder, så det är nästan omöjligt att välja en! Här kommer två som jag aldrig kommer glömma!

x Hösten 2006, när vi landat i New york och vi åkte buss in till Time square. Har aldrig någonsin varit med om något så fantastiskt! Det var så stort och vackert med alla färger, skyskrapor, lampor, reklamskyltar! OMG! haha

x När jag och Chaki hade msnat första kvällen någonsin och vi bestämde oss för att träffas. Vi skulle träffas halvvägs, vilket fick bli Biblioteket. Jag minns att han inte hade någon jacka, utan bara en grå luvtröja, smala tighta jeans och det långa håret! Jag minns att båda var asblyga och bara stod och tittade på varandra. Tillslut sa han, pussas, pussas.. haha, så pussades vi. helt underbart mysigt. ♥

Helt fantastiska minnen! ♥

Kommentarer
Postat av: Eric Bornestav

haha! gulligt värre! ;)

2010-12-03 @ 04:46:25
URL: http://ericbornestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0