DAY 11

Day 11 – Your siblings

Jag har tre fina syskon, Eric, Veronica och Marcus.

Eric och jag lekte alltid när vi var små. Vi hade två speciella lekar som jag aldrig kommer glömma. Vi var ganska lika som små också, folk trodde alltid att vi var tvillingar. Nu skulle nog knappt folk tro att vi var syskon om de såg oss tillsammans. Han är lång, lång, och jag är kort, kort.. Vi umgås ju inte sådär hysteriskt mycket tillsammans längre, men när vi väl gör det har vi jätte roligt. Just nu är ju han i Usa, så jag vill tillägga att jag saknar honom så så mycket. <3

Veronica är min sweet big sister pie. Henne kan man säga precis VAD SOM HELST till. precis vad som helst. Förra året var vi i Kefalonia (Grekland) tillsammans, en resa som vi väntat på i ungefär 5-6 år. Jag minns att vi planerade den när jag var kring 12-15 år, och vi bestämde att jag skulle vara minst 18 år när vi åkte och så blev det också. Bästa veckan det året <3

Marcus är min kära storebror. Har alltid inspirerats av honom. När han var i min ålder var han synthare och jag tyckte att det var så coolt! Jag ville bli precis som honom, Jag minns när han hade sitt rum i källaren på Ringstorpsvägen och man kunde gå ner där och snacka med honom och han visade olika nya häftiga saker på datorn. Och nu är han tillsammans med världens bästa tjej som blivit en syster till oss andra. <3

Jag älskar dem allihopa. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

<3!

2010-12-12 @ 09:23:56
Postat av: Veronica

Jag har en lillasyster, sweet mini sister pie, Emilia eller Millan. När du föddes gick jag i tvåan och jag var så himla stolt. Jag bar omkring dig överallt, passade, matade och nattade. Jag kommer ihåg att mamma köpte likadana klänningar till oss när det var jul eller födelsedagskalas :-) Och nu, nu är vi allra bästa vänner! Puss <3

2010-12-12 @ 18:12:35
Postat av: Niwatorii

<3 <3 <3 <3

2010-12-12 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0